top of page

Ons beleid, algemene voorwaarden

Onze cliënten bestaan voornamelijk uit particulieren, makelaars, verhuisagenten, huurders (voornamelijk expats), verhuurders en managers. Wij verzamelen en gebruiken uw persoonlijke informatie voor het doel dat we beiden zijn overeengekomen.

Algemene voorwaarden

Plicht van de cliënt.

a. Het is de verantwoordelijkheid van klanten om MOP en VACUUM CLEANER, nauwkeurige contactgegevens te verstrekken, waaronder hun adres, e-mailadres en telefoonnummer. Daarnaast moeten klanten ervoor zorgen dat hun panden veilig en beveiligd zijn voor de schoonmaakprofessionals om hun taken uit te voeren. Vóór de geplande schoonmaakservice moeten klanten het bedrijf informeren over mogelijke gevaren of veiligheidsproblemen als die er zijn.

b. De klant is aansprakelijk voor de kosten in geval van een 'no show', wat gelijk staat aan de kosten van een service van 2 uur.

Betalen

a. Klanten die al onze nette service hebben ontvangen, kunnen betalen met iDEAL , Credit/Debitcard , Master Card of PayPal zoals aangegeven op de factuur. Betaling voor schoonmaakdiensten is verschuldigd en betaalbaar bij voltooiing van de service. De klant stemt ermee in om de betaling binnen 5 kalenderdagen na de datum van voltooiing van de service te voldoen. Als de betaling niet binnen 10 kalenderdagen na voltooiing van de service is voldaan, starten we een incassoprocedure.

Huisdieren/Foto's

a. Wij adviseren klanten om ervoor te zorgen dat hun huisdieren veilig zijn tijdens de schoonmaakservice. Desondanks zijn onze werknemers huisdiervriendelijk. Als de klant zijn huisdieren niet kan beveiligen, kunnen wij verzoeken om de schoonmaakafspraak opnieuw in te plannen.

Het kan ook zijn dat we voorbeeldfoto's maken om bewijs te leveren van het uitgevoerde werk en om onze dienstverlening te verbeteren.

Klachten
verslaggeving

a. Klachten zijn onvermijdelijk. Hoewel we proberen klachten te beperken tot minimaal 5%. We raden aan om alle klachten zo snel mogelijk binnen het 24-uursvenster te verzenden om correctie mogelijk te maken. Na deze periode is de klant aansprakelijk voor 50% van de kosten van de geleverde service. Bij klachten bieden we een herreiniging van gemiste plekken. We bieden geen restitutie van betaalde servicekosten en geven ook geen korting op servicekosten vanwege gemiste plekken. We proberen het te corrigeren, tenzij de klant anderszins naar het buitenland is verhuisd.

bottom of page